در حال بارگزاری

برای عضویت در کانال تلگرامی استودیو یک‌کلوم

شما اینجا هستید:خانهوبلاگ معرفی 13 سایت برتر دانلود موکاپ
معرفی 13 سایت برتر دانلود موکاپ

الگوهای موک آپ به منظور نشان دادن طراحی شما (طراحی لوگو، طراحی­ های مربوط به سایت یا نرم ­افزار) به صورت مستقیم و در یک قالب طبیعی و چشمگیر می­باشد. قالب ­هایی مشابه مک ­بوک، ساعت اپل، گوشی آیفون، بیلبورد تبلیغاتی، یک تیشرت و … . در این مطلب، به معرفی ۱۳ سایت برتر جهت دانلود فایل­ های موک آپ خواهیم پرداخت که می­توانید با جستجو در آنها موک آپ موردنظر خود را به صورت رایگان دریافت نمایید.

در این سایت­ مجموعه متنوعی از فایل ­های PSD موک آپ موجود است که به وسیله طراحان با استعداد در این حوزه طراحی شده است. موک­ آپ­ های ارائه شده در این سایت رایگان بوده با استفاده از عکس­ های واقعی ساخته شده­ اند و برای ارائه طرح­ ها، پروژه­ ها و طراحی­ های مربوط به وب­سایت می­توانید از آنها استفاده نمایید. جست و جو در Mckups به صورت سریع و ساده امکان­ پذیر است و این سایت از رابط کاربری زیبایی برخوردار است. هر کدام از موک آپ ­ها به صورت یک تصویر کوچک در صفحه اصلی نشن داده شده است که با کلیک بر روی آن می­توانید به صفحه دانلود فایل­ های موک آپ وارد شوید.

این وب­سایت به همراه یک اپلیکیشن دسکتاپ قدرتمند، یکی از بهترین منابع برای دانلود فایل­ های موک آپ واقعی می­باشد. پس از خریداری اشتراک مقرون به صرفه در این سایت می­توانید از وب­سایت و اپلیکیشن دسکتاپ آن (که مناسب برای سیستم عامل مک و ویندوز است) استفاده نمایید و از موک آپ ­های مورد نظر خود در هر زمان و یا هر مکانی بهره ببرید. با جستجو در این سایت، سرعت، تنوع و سادگی را با همدیگر تجربه خواهید کرد.

با Placeit می‌توانید بدون نیاز به فتوشاپ و تنها در چند ثانیه، طراح­ های خود را به موک آپ یا دمو ویدئو (ویدئوی نمایشی) تبدیل نمایید. این سایت برای موک آپ ­های آیفون، آی­پد و سایر وسایل دیجیتال قابل استفاده است. شما می­توانید با طرح­ های گسترده موجود در این سایت دانلود فایل­ های موک آپ،نمونه طراحی­ های خود را به شکلی خاص و منحصر به فرد به بازار ارائه دهید. به علاوه همواره موک آپ­ های جدیدی از دنیای دیجیتال، پوشیدنی­ ها و سایر تصاویر مورد نیاز به آن افزوده خواهد شد.

Mockuuups یک برنامه دسکتاپ رایگان بوده که برای استفاده در سیستم عامل ویندوز و مک مناسب است. در این اپلیکیشن موک آپ­ های بسیار زیبایی از محصولات و طرح­ های متنوع موجود است که می­توانید از آنها برای ارائه در شبکه­ های اجتماعی و بازار کار استفاده نمایید. تنها با درگ کردن طرح خود در داخل موک آپ می­توانید یک موک آپ بینظیر را داشته باشید.

در این وب­سایت دانلود فایل­ های موک آپ زیبایی برای استفاد­ه­ های تجاری و شخصی به صورت رایگان قابل دسترسی است که می­توانید از آنها در ساخت وب اپلیکیشن، نرم­ افزار، تم، قالب و … استفاده نمایید. همه الگوهای موک آپ PSD ارائه شده در این وب­سایت توسط Smart Object‌ها طراحی شده ­اند که این ویژگی استفاده از موک آپ­ها را بسیار ساده ­تر و روان­تر کرده است.

PSD Repo  ارائه دهنده مجموعه گسترده­ای از دانلود فایل­ های موک آپ PSD با کیفیت است که گروهی از افراد با استعداد و خلاق آنها را ساخته و به صورت رایگان با دیگران به اشتراک گذاشته­ اند.

ماموریت این سایت برای شما ارائه مجموعه­ ای از موک آپ­ های بینظیر و رایگان است که می­توانید با استفاده از آنها طراحی­ های خود را با سرعت بالایی آماده نمایید.

Mockup’s Design یک سایت بسیار ساده به منظور دانلود فایل­ های موک آپ بوده که تمامی طراحان گرافیک می­توانند با استفاده از آن موک آپ ­های برتری را برای پروژه خود انتخاب کرده و دانلود نمایند.

آنتونی بوید یک طراح گرافیک با استعداد و حوان است که در این سایت نمونه­ ای از کارهای برتر و جذاب خود را به صورت رایگان به اشتراک گذاشته است تا سایر کاربران بتوانند از این طراحی­ ها استفاده کنند و یک ویترین جذاب برای طرح­ های خود بسازند.

این وب­سایت به صورت یک تریبون آنلاین بوده که موک آپ­ های با کیفیت با وسواس زیادی در آن گلچین شده ­اند. شاید بتوانید موک آپ­ هایی که را که در جاهای دیگر پیدا نکرده ­اید را در این وب­سایت پیدا کنید.

این وب­سایت با هدف ارائه تمامی چیزهای مورد نیاز برای یک طراح مدرن ساخته شده است. این منبع ارائه دهنده طرح ­های مورد نیاز برای طراحی وب، طراحی گرافیک و … به صورت رایگان است.

Mr.Mockup به طراحان حرفه­ ای کمک کرده تا کارهای خود را توسط موک آپ­ های PSD حرفه­ ای و منحصر به فرد به مرحله نمایش برسانند.

وب‌سایت Pixelsurplus یک مجموعه کامل و حرفه­ ای برای دانلود فایل­ های موک آپ PSD بوده که برای کمک به طراحان حرفه ­ای و مبتدی به ارائه مجموعه رایگانی از طرح­ های متنوع پرداخته است. طرح­ های موجود در این سایت شامل وسایل دیجیتالی، لوازم ­التحریر، کارت بسته­ بندی و … است.

با امید به آنکه معرفی این ۱۳ سایت ارائه دهنده موک آپ به شما بتواند به طراحی هرچه جذاب­ تر طرح­ هایتان کمک کرده باشد. اگر شما منبع ارزشمند دیگری را برای دانلود فایل ­های موک آپ می­شناسید که در این لیست معرفی نشده بود، در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط